Tilaus- ja toimitusehdot

Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Klarna lasku, Klarna tili, korttimaksut (Visa, Mastercard) tai verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, S-Pankki, Aktia) - kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09-425 99 771 (ark. klo 8:00-18:00) tai .

Tuotteiden toimitusaika postin kautta tilatuissa tuotteissa on noin 5-7 arkipäivää, mikäli tuote on varastossamme.  Pyrimme kuitenkin saamaan pakettisi postiin jo saman päivän aikana. Sesonkiruuhkat saattavat pidentää toimitusaikaamme.  Mikäli tuotteellasi on kiire ilmoitathan siitä.

Tuusulassa ja lähikunnissa voit myös soittaa ja sopia kotiinkuljetuksen suoraan kotiovellesi toimituskuluitta tilauksen ylittäessä 20€.

Toimitamme tuotteita ainoastaan kotimaahan.

TOIMITUS HINNAT:

Pientoimituslisä 5,50€ lisätään laskuun mikäli ostoksesi alittavat 25€.

Mikäli ostoksesi ylittävät 25€ on toimituksesi ilmainen.

Käsiteltyämme tilauksesi saat laskun, jos tuotteemme saatavuudessa on ongelmia ilmoitamme siitä erikseen.  Tilatessasi näet tuotteen voimassaolevan hinnan.

Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin, ja varaamme oikeuden purkaa kaupan hinnoitteluvirheen johdosta.

PALAUTUKSET:

Toimittamillamme tuotteilla on 14vrk avoin kauppa.  Jos tuote on jostain syystä sopimaton palautettavan tuotteen tulee olla ehdottomasti täysin käyttämätön ja tuotelappujen / pakkauksen oltava myyntikuntoinen.  Emme vastaanota avattuja ruokasäkkejä.

Kun palautat tuotteen ilmoita nimesi ja osoitteesi ja tilinumerosi, sekä mahdollinen palautuksen syy.  Muista ottaa palautuksesta kuitti/ tosite, jos lähetys sattuisi hukkumaan postissa.  Muulla tavoin emme voi hyvittää lähetystäsi.

Tuotteen hakematta jättäminen ei ole asiakaspalautus.  Tässä tapauksessa veloitamme postikuluja 5,50€

Tee palautusilmoitus numeroon 040-5330286

Jos lähetys rikkoutuu jostain syystä kuljetuksessa tee vahinkoilmoitus heti postikonttorissa.  Soita tämän jälkeen asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.